końcówki wtrysków do AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karrr
    Classic
    • 2009
    • 1

    końcówki wtrysków do AGR

    Zamieszczone przez kowal 2002
    czyli w jakiś sposób można to wykryć...
    Wskoczyłem sobie na allegro i w opisie każdego antyradaru na jaki trafiłem było że wykrywa fale w promieniu 360* - to chyba właśnie po to o czym rozmawiamy?

    Przeczytałem wskazaną rozmowę, czyli przepisy po naszej stronie, a rzeczywistość... jak zwykle...

    ...i po raz kolejny
    wartość podana przz policję była "wyśrubowana" celowym popędzaniem z tyłu ("jazda na ogonie")
    Ja rozumiem, że oni mają swoją pracę która czasami jest sprzeczna z moimi interesami, ale kurna to na prawdę jest przesada!
    Niech nie chrzanią że dbają o bezpieczeństwo. :
  • sebiw1
    Classic
    • 2007
    • 4

    #2
    końcówki wtrysków do AGR

    Witam wszystkich, o zamianie końcówek wtrysków z ASV do ALH i z AXG do ASV było, ale nie było czy końcówki z ASV można z powodzeniem założyć do wtrysków z AGR?(Z aukcji allegro wnioskuję że można) A jesli tak można, to czy możnaby z AXG do AGR? Czy ta ostatnia zmiana po tune-upie dałaby więcej niż wtryski ASV w silniku AGR?
    A życie toczy się dalej...

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Troche wiecej, ale nie wiele wiecej.
      Bez zmiany sprezarki duzo nie zdzialasz.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • sebiw1
        Classic
        • 2007
        • 4

        #4
        Zamieszczone przez Purchawa
        Troche wiecej, ale nie wiele wiecej.
        ok,więc chyba skuszę się na AXG ponieważ cena ta sama co za końcówki do ASV...
        A życie toczy się dalej...

        Komentarz

        • jaro4444
          Rider
          • 2006
          • 508

          #5
          Zamieszczone przez sebiw1
          o zamianie końcówek wtrysków z ASV do ALH i z AXG do ASV było, ale nie było czy końcówki z ASV można z powodzeniem założyć do wtrysków z AGR?(Z aukcji allegro wnioskuję że można) A jesli tak można, to czy możnaby z AXG do AGR?
          Jakie masz ciśnienia otwarcia AGR? 190/300 bar więc inne jak ASH/ALH. Kto Ci będzie robił wymianę, ma sprzęt to ustawiania dwóch ciśnień otwarcia? Ma komplet podkładek o różnej grubości by regulować dokładnie odstęp pomiędzy ciśnieniami i samo ciśnienie otwarcia?

          Zamieszczone przez sebiw1
          ok,więc chyba skuszę się na AXG ponieważ cena ta sama co za końcówki do ASV...
          Nowa detaliczna cena ASV to już ok 230 zł/szt!!! :evil:

          Zamiast AXG można zastosować AHY, bo to te same końcówki tylko do starszego silnika. Są tańsze jak ASV :diabelski_usmiech
          Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

          Komentarz

          • sebiw1
            Classic
            • 2007
            • 4

            #6
            konkretnie chodzi mi o tę aukcję : http://moto.allegro.pl/item246611188...n_ahf_avg.html

            Z tego co się zorientowałem to zgodnie z opisem tej aukcji dolne cisnienie wyregulowaliby w sewisie Boscha w Piasecznie za cene do 60zł od wtrysku(w zależności od tego czy zaistnieje potrzeba regulacji). W tym samym serwisie pytalem o cene takich wtrysków i krzykneli 237zł od sztuki...

            ach..i dostalem od tego allegrowicza jeszcze taki link z szerszym opisem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124246
            A życie toczy się dalej...

            Komentarz

            • jaro4444
              Rider
              • 2006
              • 508

              #7
              Zamieszczone przez sebiw1
              konkretnie chodzi mi o tę aukcję : http://moto.allegro.pl/it...via_passat.html
              Zobacz na komentaże jakie ma ten sprzedawca i od kogo pochodzą :diabelski_usmiech
              Dziś znam tańsze źródła :szeroki_usmiech

              Zamieszczone przez sebiw1
              Z tego co się zorientowałem to zgodnie z opisem tej aukcji dolne cisnienie wyregulowaliby w sewisie Boscha w Piasecznie za cene do 60zł od wtrysku(w zależności od tego czy zaistnieje potrzeba regulacji).
              Teraz poczytaj uważnie - samo dolne ciśnienie g... Ci da. Teoretycznie górne powinno być po tym zabiegu odpowiednie, a praktyka pokazuje, że potrafi się różnić o 20-30 barów. Osobiście widziałem jak przebiegał proces regulacji. Po ustawieniu dolnego ciśnienia na korpusie od ASV, na poziomie 223-4 bary, górne miały rozrzut od 280 do 310 barów. Dopiero kolejne regulacje dały idealne dostrojenie dołu na poziomie 223-4 bary, góry na poziomie 303-4 bary. Każdy wtrysk był 4-5 razy rozbierany i dobierane były odpowiednie podkładki.
              NIEZBĘDNE DO TEGO JEST URZĄDZENIE MIERZĄCE DWA CIŚNIENIA: PRZEDWTRYSKU I WTRYSKU ZASADNICZEGO.

              [ Dodano: Sro 19 Wrz, 07 21:54 ]
              Zamieszczone przez sebiw1
              ach..i dostalem od tego allegrowicza jeszcze taki link z szerszym opisem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124246
              Ten Pan jest bardzo miłą osobą, miałem go możliwość poznać osobiście, jednak tak naprawdę w Warszawie znam jeden zakład PRFESJONALNIE wymieniający końcówki we wtryskach dwusprężynowych. Nieważne czy to jest set Bosch czy też włoskie lub kanadyjskie końcówki tuningowe. Zawsze procedura jest taka sama.
              Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Zamieszczone przez jaro4444
                NIEZBĘDNE DO TEGO JEST URZĄDZENIE MIERZĄCE DWA CIŚNIENIA: PRZEDWTRYSKU I WTRYSKU ZASADNICZEGO.
                dokładnie tak jak piszesz, jedynie dodałbym jeszcze do tego kompletu wprawioną rękę fachowca

                sebiw1, w tej aukcji jak i na forum VW jest to ładnie wszystko napisane tylko że w rzeczywistości nie jest to takie proste. Najtańsze urządzenie potrzebne do ustawiania wtrysków dwusprężynowych to koszt ponad 6tyś. lecz to i tak nie wystarczy. Przeczytaj uważnie co jaro napisał powyżej bo to prawda.

                U mnie po wymianie końcówek (wtryski ALH 220/300bar) na AXG, przed regulacją ciśnienie na dwóch wtryskach było 218/267bar i 220/274bar. :shock:
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                Pracuję...